torsdag 12 april 2012


Skolan började idag igen efter en veckas ledighet, och då inser jag hur mycket jag har saknat mina klasskamrater och vänner. Därför tackar man inte nej till kalasfirande utan följer med trots att kanske kroppen och känslan vill borra sig under duntäcket och titta på det nya Glee-avsnittet. Men efter en heldag med fina människor, visade sig att det avsnittet jag hade väntat på i över en månad inte höll måttet ändå. Det var uselt och jag är jättebesviken. Nu väntar New girl innan jag somnar i mitt himmelrike. Fantastiska Zooey Deschanel med hennes söta klänningar. Åh.


1 kommentar:

  1. Åhå, så du gillade New girl i alla fall :) Tycker inte att Glee har hållit måttet på länge tyvärr. Har inte ens orkat se det senaste, men får väl ta tag i det någon dag. Nytt tv-serietips i helt annat genre: Shamless US. Den amerikanska versionen alltså. Galet men braaa.

    SvaraRadera